Výběr podle značky

Nabídka týdne

Kotel xaram 17-33kw

Kotel xaram 17-33kw

24751,- Kč bez DPH ušetříte 9149,- Kč

Zobrazení

Zobrazovat ceny

Měna

Proč u nás nakupovat?

Naše vize

Přirozená volba pro zákazníky(profesionály) i laiky v oboru.
Naší snahou je poskytovat v oblasti strojního vybavení, nadstandardní řešení poskytovaných produktů a služeb klientům. Uvádět na trh profesionální nástroje, které využívají špičkové technologie.

Naše poslání

Naším posláním je zvýšit vaši konkurenceschopnost, prostřednictvím námi nabízených produktů a služeb. Ulehčit vaši práci protože: "Vaše starost je i naše starost".

Naše hodnoty

Naše hodnoty jsou dány nepsaným Kodexem etiky, který máme při každém kontaktu s vámi zákazníky na paměti. 4 Základní pilíře našich hodnot tvoří:
  • Spolehlivost - dodržujeme vše, na čem jsme se domluvili s vámi zákazníky
  • Poctivost - uvádíme správné informace u našich produktů a služeb. Chováme se poctivě.
  • Bezpečí - u našich prodávaných produktů a služeb dbáme na bezpečnost budoucích uživatelů. Námi nabízené produkty prošly Evropskou zkušebnou.
  • Korektnost - chováme se k našim zákazníkům uctivě a podáváme jim přesné informace o dodávkách produktů (či služeb)

Naše Inovace

Snažíme se vám nabízet novinky v oblasti strojního vybavení, které jsou profesionálními nástroji na celosvětové úrovni. K těmto produktům se snažíme inovovat veškeré služby, které vám nabízíme. Chceme vám ulehčit vaše nakupování, například prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Inovace, jak v produktovém portfóliu anebo ve firemních procesech bude, pro nás důležitá, jako nástroj neustále zlepšování poskytovaných služeb pro naše zákazníky.

Péče o zákazníka

Zákazníci jsou pro nás ti nejdůležitější. Ke každému zákazníkovi přistupujeme tak, aby nebyl jen prostředek našeho podnikání, ale cíl našeho podnikání. Při našem podnikání především dbáme těchto pravidel:

10 zlatých pravidel péče o zákazníka
  1. Na prvním místě je ten, kdo nás živí
  2. Zákazník je především člověk
  3. Vztah se buduje komunikací
  4. Nejspokojenějším zákazníkem je "obskakovaný" zákazník
  5. Obraný val proti nájezdu konkurence se buduje z drobných kamínků
  6. Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok
  7. K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka
  8. Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry
  9. Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník
  10. Investice do péče o zákazníka je investicí s nejvyšší mírou návratnosti